:)

Härlig daaag, har fått städat de mesta i huset och tvättat en massa! Va skönt det känns  ! :)

Igår hade jag fullt upp och har haft det några dagar! Va o besökte tandläkaren igår, inte det roligaste jag gjort då jag är sjukt känslig mot att känna blodsmak i munnen, ännu en sak på min "skumma fobier" haha.. Får nog lägga upp en tio saker om mig !!
Var även och kollade på lägenhet, och den va bra, men har fått andra erbjudanden så blir nog nått av dom istället! :)

Ikväll ska jag ut med fina Malin och gå, och snacka lite ! Hon är säker jätte brun då hon vart utomlands .. Och handla med mamma och fixa lite fler saker. Och imon blir det hem till Alexandra och fika :D Kuuuul!

Känns faktiskt bra att man har sina goa kompisar som alltid finns där, då de finns många svin man ställt upp för! .. Men jag är glad att jag insett det, och jag är glad att jag träffat andra som jag gillar skarpt!! Och det känns bra att dom e mogna ! Så tack tjejer :)




Min coola systerdotter, med en bil som hon gillade skarpt och matchade ovetandes nog :D


Kommentarer
Postat av: Sandriiiee

Heeeeeeeeeeeeeeej Duuu !

nu är Dagens julblogg utsedd så kika in och se om de är du som vann ;D

http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-julblogg-2.html#comment

Snart är det den 23 !! & då är det sista gången man kan anmäla sig :) För den 24de kommer storvinnarn att utses ;D

2011-12-20 @ 19:45:30
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0