Ett smörar inlägg ;)


Haha vänner?! har man sånna man kan lita på ? jag tror fan inte det, jag har jätte svårt för att lita på folk, även om jag har sagt mycket till vissa så finns det saker som jag endast sagt till dom två som jag vet att jag kan lita på till TUSEN! dom som alltid funnits när jag mått dåligt och sett vad som ska göras för att få det bra igen ! Sedan har jag ju såklart min syster och Kusin som verkligen betyder ALLT för mig !
Vill att ni ska veta att de är er jag håller i tills jag dör!



Anna Falk : Min storasyster, min förebild, mitt allt ! Jag hade inte kunnat leva utan henne, och jag har alltid kunnat säga precis ALLT till henne, o hon e nog den som verkligen har hört mina värsta hemligheter ! Jag älskar dig och dina fina döttrar ! Ni får mig alltid och må bra, och jag ska göra allt för er !



Mikaela Wennergren: Träffade varandra första året på gymnasiet och har pratat varje dag sen dess typ! Finns ingen tjej som jag kan säga så mycket till av mina vänner som dig, jag kommer alltid ställa upp för dig, så som du ställt upp för mig när jag vart på botten! Jag älskar dig och mitt fina Gudbarn Leon!



Evelina Bratt : Även om vi gått från vänner och ovänner sen vi va små, så har vi alltid funnits där för varandra, HELAN OCH HALVAN kalla dom oss för du va hälften så kort som mig haha ! Du e bäst! och jag vill aldcrig förlora dig!!!




Ville ge er ett litet inlägg för att visa att ni e bäst !!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0