Feber !

Yeey, där kom feber :P Folk påstår att man inte kan få feber pga täderna, men de tror fan jag, allt sitter ju ihop ;) skulle ju till BM idag o kolla hjärtljud m.m! Men de fick jag avboka :P tråkigt, som jag längtat!

Idag har det vart lugnt, och jag blir rastlös som få även om jag e riktigt sjuk o spyr :P haha, så fick tvättat och vikt en massa också, skönt :) Veckorna går så fort, och nu e det helg igen. Får se om man kan hitta på nått skojj ..


Berätta om boken som jag fått av mamsen, de fanns bara EN kvar och jag e jätte glad över den, verkligen jätte fin gjord !

Nu blir de lite rockabilly i högtalarna och kaffe i handen, sedan blir de o tävla tills maten e färdig, sent idag kan jag säga, men när man inte ätit mer än en frukt idag så är man inte direkt sugen, fast man måste ! så de blir sen midda idag ! :)



Den fina boken ! :)



Ser hur den ser ut inuti lite :)

( skriver mer sen )


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj är du gravid? :D va skoj grattis ! :)

2011-12-16 @ 00:00:07
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0