Fredag !

Vart ute hos Mikaela och Leon på Tjörn en sväng:) mysigt ! men nu blir det tvätta och duscha, sedan en kopp kaffe! :) Måste ut o köpa fler julklappar med ! Sent ute som vanligt ;)

Helgen blir lugn, ska kolla på svenska hjältar galan ikväll iallafall :) så sjukt rörande, så lär sitta och lipa igenom hela pogrammet haha .. Så känslig är jag !
Har ju speciellt följt två tjejer som gjort ett underbart arbete, dom har hjälpt unga med cancer och deras anhöriga genom en sida där dom säljer egna tröjor, mössor, påsar m.m. Så gör dom skillnad ! Har även gjort flera rörande filmer! Grymt jobb, och jag hoppas de kommer gå ÄNNU bättre för som, dom hjälper verkligen andra människor att förstå att dom inte e ensamma och kan känna som dom vill !
Ni hittar deras hemsida på : www.ungcancer.se

Tänkte jag skulle skriva ett snabbt inlägg om mig själv sen, så ni lär känna en haha ;) ! Hare gött !




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan sötnos !

nu har jag utsett vinnaren av Dagens julblogg =)

Kika in och se om de blev du eller om du måste anmäla dig igen :D hehe!

http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-jul-blogg-1.html#comment

2011-12-16 @ 23:32:37
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0