Lucia !

Åh, ibland önska jag att man gick i skolan igen och fick kolla på de fina luciatågen, det är ju sååå mysigt :) Får la kolla på tv:n eller nått ;) haha....


Idag är det min pappas födelsedag, nu blir han ett år äldre! Jag älskar dig Pappa, du e min idol :) GRATTIS

Har varit hos Jossan och Hugo en sväng oc druckit kaffe, och Jossan fick sin inflyttningspresent! :) Tror hon blev glad iallafall, fick busat med väärldens sötaste kille Hugo också... Annars har det vart hyffsat lugnt, man känner inte direkt för att gå ut i pissväder, jag vill bara att snön ska komma NUUU ! Blir ju inte lika mysigt på julafton annars ju..


Kanske skriver ett inlägg sen, men ska ta en kopp kaffe och sätta mig o tävla en stund, hoppas jag vinner nått iallafall, men jag har verkligen OTUR i sånt !!



Dålig kvalitét, men en bild jag älskar på pappsen och mig :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är som bloggar höhö!

2011-12-13 @ 17:46:18
Postat av: Sanna Falk

TYST !!!!

2011-12-13 @ 18:08:29
URL: http://saannaaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0