några dagar efter julafton!

Japp, lite seg på att skriva är jag allt ! :P har haft fullt upp och fick lite tid idag ;) !!

Min Julafton va helt fantastisk, och hade så jäkla mysigt med familjen, va dock först hos J mormor och hon e ju bara så söt, och pigg för att snart vara 90! Av henne fick jag iallafall en chockladkaka och hundra kronor :) !! Sedan vart det hem och åt god mat med alla, och spela tvspel mot alla, klart vinner Jimmy och Anna HELA tiden, och jag har alltid otur o förlora.... Vrf fick jag all otur av syskonen? :P

Sedan var det dax för tomten att komma, och jag va o "handlade godis" och missa honom, fick en värmechock av kudde på magen och all annan utrustning, plus att masken kunde man ju inte andas i så höll på o svimma vid paketutdelningen haha !!! men Mila fick lämnat sina nappar och det va huvudsaken, hon va inte ens rädd för tomten :)

Fick sedan massa julklappar, en kaffemaskin, o kapslar till den... Presentkort, strumpor ( dom som känner mig vet att jag ALLTID går med olika sockor) , mamma mjukisar :D, min älskade bok ( kan ju inte sluta läsa den) o lite annat fint :)  !! Körde julklappsspel o skratta så vi grät allihop!

Annars har jag tagit det lugnt, och bara njutit lite av livet haha :) !! kan få lite bilder från julafton :)


När jag o mamma stressade dagen innan julafton :) Fina hon<3


Alla Julklappar !!!! De kom fler sen och va helt ÖVERFULLT!!!



Några av Moas alla saker o lite av mina klappar :)






Jag o MILA :D <3 !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0