ONSDAG !

Sikken dag, känns som jag vart överallt och ingenstans :P , men har fått gjort en del ändå! Fikat med Alexandra balnd annat :) Mysigt, va inte igår vi sågs så det va jätte roligt ! :)

Ska åka med mamma till hennes farfars fru och lämna en blomma snabbt snart! Min mamma är bäst, vad skulle jag gjort utan henne? :)

Funderar på att byta blogg igen :P, känner inte att jag kan skriva ut riktigt hur jag känner, när jag vet att vissa som inte skall läsa min blogg gör de. Men får se, det är ett senare problem :)

Ska lägga mig i soffan medans jag väntar på mamma, och mysa med bebben i magen, som för tillfället är helt VILD i magen, känns som den ska pluppa ut genom naveln snart eller nått :P .. Min fina böna !!!




MIN BEBBE !!! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0