Onsdag !

Tvättat, städat och fixat ! Känner mig ganska duktig nu.. Dock har jag så fruktansvärt ont i magen pga mina muskelknutor i livmodern, vem skulle tro att man kan få sånna där? O vem skulle tro att de va just JAG? Är ganska känd för min otur med o va sjuk o när de gäller fodon m.m :P Jaja, det är värt det och jag kommer få nått fint för mitt lidande :) man får tänka så när allt e jobbigt !

Idag ska man iallafall ta sig till Liseberg och kolla, om inte vädret e allt för dåligt! Va inte där i somras och inte förra julen heller, så nu e det dax, och jag tycker de är såååå mysigt o gå där ! ( hoppas de finns små grisar man kan klappa, jag e helt såld..) Saknar ju våran lilla minigris vi hade , min NISSE !!!

Har fått en bok till "börnan" (namnet kom Jossan på till bebben, och jag tycker de e fräckt haha.. ). Boken är jätte fin och jag gillar den massor, synd bara att skrivstilen jag har e så jäkla ful :P ! kan lägga upp bild sen..





Kommentarer
Postat av: Emmelie

Bönan :) Haha fräckt! Hoppas magen blir bra snart!

2011-12-15 @ 00:05:14
URL: http://rockabillysea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0