Torsdag !

Känns ganska sjukt att det är jul snart !! :O , fick köpt fler julklappar idag med S och imon skall jag och mamma fixa till pappa, jonte och jimmy i think..
Har ju ännu sämre järnbrist så försöker äta järntabletter till förbannelse , men får huvudvärk jö!!! Vill bara må bra en stund så man kan njuta lite ;)

Jag mår faktiskt sjukt bra! Inombods, som jag inte gjorde för ett tag sen! Men de är väl så när man får silat bort de som får en att må dåligt eller dom som får en att må dåligt! Jag tycker de är skit tråkigt, men de är deras förlust, och när man ställt upp för nån när alla andra går, och sedan får skit kastat i ansiktet gör en inte direkt mer glad! Synd bara att den åerson inte fattat vad ja verkligen gjort och hur mycket jag hjälp och stått imot när alla gått och varnat personen, och tillochmed haft rätt i det!!

Men de får vara såhär nu, ingen verkar direkt käpa för det, och jag har andra saker som kommer gå först :) , nu skall jag ta en kaffe och vänta på J sedan blir de kungälv !

Igår fick jag pratat med A och shiiet vilken grabb, jag e helt chockad över hans stöd och hur han kommer finnas där :D Tack :D


Kommentarer
Postat av: Frida

När emmie fixade min blogg så gjorde hon länken till din blogg & hennes egna. så skyll inte det på mig. jag tar bort din länk så är det bra sen. dra åt helvete har jag inte sagt ? det är bara en blogg överskrift ? är något av det jag skrev inte sant ? och skrev jag inte att ; ''om du nu skulle läsa detta och fatta att det är DIG jag skriver TILL så är det inget illa menat med det från mitt håll '' ?



Visst våran vänskap finns inte mer, för att du valt att avsluta den :) Nu räcker det för mig, orkar inte mer :)

2011-12-22 @ 22:37:26
URL: http://frejdas.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är en underbar människa Sanna har inte sagt annat. Men det är så nu att vi båda har förstått att vi inte fungerar ihop i längden så detta kanske bara är bra för båda av oss :) Vill inte bråka mer men vi behöver ju inte vara vänner. Kunna ta detta på en mogen och sansad nivå! :)

2011-12-23 @ 16:40:38
URL: http://frejdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0