Om mig själv !

Ja, vad ska man skriva !


Sanna heter jag, och jag fyller 20 den 7 maj. Är uppväxt med mina föräldrar ( som för ovanlighetens skull faktiskt fortfarande lever tsm o e lyckligt gifta) i en liten håla som heter Spekeröd, där e jag också uppväxt med mina två äldre syskon, en på 23 och en på 35 :) Jag har även växt upp bland djur och har en underbar vovve vid namn Molly!
För ungefär en vecka sedan fick jag en lägenhet i Stenungsund, och har flyttat in där, och de är en stor lägenhet på 77,8 kvdm. Har lite ångest för o flytta, då jag vet att jag kommer sakna min familj !
Den 30 Augusti 2011 fick jag reda på att jag va gravid, och blev helt ställd, nu är jag så jäääkla stolt att mitt lilla undervärk ska komma, och är beräknad den 5Maj 2012. Pappan till barnet kommer också finnas med i våra liv, och jag tror detta kommer bli det bästa året någonsin:), dock e min bebbe en karate kid, och sparkar som en galning exakt nu faktiskt !
Jag är en ganska blyg tjej, som är ganska rädd för o gö bort mig o att andra ska tycka nått jag gör e lite skumt, men jag kan även stå upp för mina åsikter och blir jag arg så säger jag det, och jag kan säga till folk som gjort mig illa, och även bli gryyymt arg ( liten dålig sida av mig) ! Kan lätt bli utnyttjad pga att jag är för snäll ibland! o vill alla väl.

Jag är utbildad Undersköterska och psykvårdare, och älskar att jobba med människor. Kommer skriva mer i kommande inlägg, så de finns säkert massa o skriva mer, men de får bli såhär kortfattat idag :)

Har sedan jag varit liten ALLTID älskat motorcyklar, och även jänkebilar. Älskar gammal musik o massa rockabilly, det är de bästa !

Må bra :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0